30 Mayıs 2015 Cumartesi

KKK || En Sevdiğiniz Kız Kitap Karekteri

Kızlar başlıktan da anlayabileceğiniz üzere konumuz en sevdiğiniz kız kitap karakterini, hangi kitapta olduğunu ve neden sevdiğinizi yazın.Elbette bir tane bulmak zor ama sevdiklerinizden birini de yazmanız yeterli olacaktır:)Eski yeni hiç fark etmez.
İlk ben başlayayım:                                                                                                                              Alacakaranlık Serisinin tatlı minik medyum vampir kızı Alice Cullen.Benim çok sevdiğim kız karakterlerden biridir; çünkü bana kendimi hatırlatıyor ve tarzı saçı bana yakın ve hoşuma giden bir karakter.

Peki ya sizinki?

Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...