31 Mayıs 2015 Pazar

KAV Zamanı - 3 :

Aslında kitap avı diye açıkladığım KAV, kitap alış-verişiydi ama bana şahsen bu daha çok uyuyor gibi göründüğü için böyle kalsın istedim:)
Neyse ben konuya geçeyim, canlarım hazır okul bitiyor kitap sezonunu yavaş yavaş açayım dedim ve okumayı dört gözle beklediğim yazarın kitaplarından birini aldım kendime ve bu kitabı birazdan sizlerle paylaşınca size de inanılmaz tanıdık gelecek zaten.
Aldığım kitap, J.R.R. Tolkien' den "Hobbit" kitabı.Sonunda aldığım için memnunum ve yakında okuyup, sizinle paylaşacağım.

Bu arada yanınada bu kitaba uygun olduğunu düşündüğüm yine hoş bir ayraç aldım sizce nasıl?




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...