23 Haziran 2015 Salı

Bofur' la Güncelleme :)

Arkadaşlar artık güncellemelerim de sadece okuduğum kitabın adını değil, o kitapla ilgili düşünce ve kısacık bilgilerimi de yazacağım ve bunu tek başıma değil yardımcım 'Bofur' ile birlikte yapacağım.Kendisini benim gibi siz de çok seveceksiniz diye tahmin ediyorum zira o da bir kitap kurdu:)Ben kitapla ilgili kısa görüşlerimi veya kısa notları yazarken o da kitabın resmini sizlere gösterecek bir asistan görevi görecek.İşte Bofur:









Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...