15 Temmuz 2015 Çarşamba

Reklam/Öneri || 1000 Kitap :)

Evet arkadaşlar reklam yapmazsam olmaz diyeceğim şeylerin (ürün, site vs.) reklamları için de artık burada yazacağım:)
Bence siz de reklamını yapılmasını önerdiğiniz şeyler varsa bana söyleyin, diyorum ve hemen tanıtıma başlıyorum.
Bu tanıtım bir web sitesi için.Sitenin adı: www.1000kitap.com arkadaşlar harika bir site ben kullanmanızı tavsiye ederim.Bu site benim gibi kitapseverlerin buluşma noktası gibi bir şey ve geleceği de çok aydın gibi gözüküyor.Bildiğimiz twitter ın kitaplar için yapılmış hali.Size özetle tanıtımını göstereyim:

Bunun dışında daha fazla bilgi almak için BURAYI TIKLAYIN.  Sitede benimle iletişime geçmek için ise Buraya Tıklayın :)



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...