14 Temmuz 2015 Salı

Bofur la Güncelleme :)

Evett size bir sonraki tanıtıp, yorumlayacağım kitabı şimdiden bir bahsedeyim.Tabii Bofur la aksi düşünülemez :D :D :D
Kitabımız ünlü yazar Stephenie Meyer in filme de çevrilmiş olan romanı: Göçebe (The Host). Efsane bir kitap olduğunun garantisini verebilirim, bir kere konusu çok çılgınca. Dünya yı istila eden yaratıklardan ve bundan doğan bir aşkın tuhaf serüvenleriyle ilgili bir kitap.Yorum ve tanıtımı daha sonra yazacağım.Takipte kalın ;)
Gelsin Görsel:





Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...