8 Temmuz 2015 Çarşamba

KKK || Ufak Bir Farklılık

Ben Disney Prenseslerinin hikayelerini ve filmlerini hep sevmişimdir.Şimdi bu nedenle kulüpte her zaman ki gibi sohbet, muhabbet yazılarının yanında bir de bu Prensesler le ilgili şeyler de yazıcağım.Mesela masalları yeniden yorumlama veya onlarla ilgili özel yazılar yayınlamayı planlıyorum.




Kulüp toplantısı burada sona ermiştir.Bir sonraki yazımı çok seveceğinizi garanti eder ve ben giderim.




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...