29 Temmuz 2015 Çarşamba

Duyuru || Tatil Modu:)

Arkadaşlar yaklaşık 10 gündür tatildeydim bu nedenle blogla çok ilgilenemedim; ama yokluğum sırasında boşluk olmasın diye yazılarımı önceden yazıp, otomatik yayınlanma özelliğini kullandım:):)

Ama bu pazartesi eve döndüm ve tabi ki de tatilde kitap okumayı ihmal etmedim.Tatil için kendime seçtiğim kitaplar: Köken (bir türlü bitiremedim:( ), Sana Vuruldum, Seni Kaybettim (Sana Vuruldum un devam kitabı) ve Harika Piç adlı kitaplar.En kısa zamanda sizleri de bilgilendireceğim.Tatil yolculuğumdan ve gittiğimden yerden bir kaç resim:







Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...