14 Ağustos 2015 Cuma

İndirim || Bu Yaz İndirimlerin Tadı dr.com.tr 'den Çıkarmış...

Dün sabah bana D&R dan bir mail gelmiş ve bir baktım ki D&R son bir indirime karar vermiş bu yaz için anlaşılan... Bence internetten alışveriş yapanlar için bazı yayınlara fena indirim yapmamışlar.En fazla %35 ama yine de ciddi bir indirime sebep olabiliyor bu da yine..İlgilenenler için bazı popüler yayınların indirimini gösterelim:



Bugün de hayatında bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...