11 Ağustos 2015 Salı

Kitap Tanıtım || Tatlı Hesaplaşma - Wendy Higgins >>Sweet Trilogy - 3

Çok fazla sevdiğim serimin yakında çıkacak olan biricik kitabı Tatlı Hesaplaşma hakkında biraz bilgi edinelim dedim canlarım ve işte karşınızda Tatlı Hesaplaşma ...

Adı: Tatlı Hesaplaşma
Yazarı: Wendy Higgins
Alt Başlık: Sweet Trilogy - 3
Orjinal Adı: Sweet Reckoning
Türü: Genç-Yetişkin, Fantastik, Romantik
Çevirmen: Bige Turan
Yayın Tarihi: Ağustos, 2015
Yayınevi: GO! Kitap


 İNANCINA SARIL

Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür.  Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.


Geriye sadece güzel bir kitabın çıkışı kaldı hadi bakalım gün saymaya kolay gelsin...



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...