10 Eylül 2015 Perşembe

Kitap Tanıtım || Sana Bağlandım (The Crush # 3) - Nicole Williams

İlk iki kitabını öyle ya da böyle severek okuyup bitirdiğim, The Crush Serisi nin daha doğru üçlemesinin son kitabı olan Sana Bağlandım kitapçılarda ki yerini aldı.Ben açıkçası daha ne olabilir ki diyordum ama arka kapağına bir göz atınca ikilimizin hayata karşı ve aşkları için son bir savaş daha vermeleri gerekiyor anlaşılan.


Kitabın Adı: Sana Bağlandım
Alt Başlık: Crash Serisi 3
Yazar: Nicole Williams
Baskı Tarihi: Ağustos 2015
Sayfa Sayısı: 352
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Edebiyat
Orijinal Adı: Crush
Çeviri: Fadime Türker
Dil: Türkçe
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık


Futbol. Şöhret. Meraklı gözler. Jude ve Lucy, artık nişanlıdırlar. Üstesinden geldikleri onca şeyden sonra mutluluğu yakalarlar... En azında öyle olduğunu sanırlar. Ama hiçbir mutluluk sonsuza kadar sürmez. Jude'un yıllardır hayalini kurduğu şey gerçekleşir ve beklediği seçmeler sonuçlanır. Jude, artık San Diego'da ünlü bir futbol oyuncusudur. Fakat bu Luce'un beklediği şey değildir. Para, şan ve şöhret... Korkular, tereddütler, ihtiras ve yanlış anlaşılmalar arasında birbirlerinden başka güvenecek kimseleri olmayan iki âşık… Jude ve Lucy'nin çalkantılarla dolu bu macerasında, aşk her şeyin üstesinde gelebilecek midir?



Açıkçası ben şöhretli Jude u çok merak ediyorum ya sizler?



Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!



12 yorum:

  1. merhaba! blog keşif etkinliğinden geliyorum *-*blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :D gulsahsaahin1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum ve bloğunuzu takibe aldımmm:)
    Benim bloğuma da beklerim , sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Yazılarınız çok güzel, bol takipçiniz olsun.
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım sizi. Bana da beklerim.
    Sevgiler.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette hemen takip ediyorum tşk ederim;)

      Sil
  4. Blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu ekledim.Ben de bloğuma beklerim bloğum: http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Güzellik ve bakımın yanısıra kültürel paylaşımlar da yapmaktayım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu ekledim Bende bloguma beklerim ☺ Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!

    YanıtlaSil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...