27 Kasım 2015 Cuma

Duyuru || Emeğe, Kitaplara Karşı Yapılmış Büyük Bir Haksızlık !!!!

Arkadaşlar bu yazımda benim için ve tahmin ediyorum ki kitaplara benim gibi değer veren herkes için önemli ve düzeltilmesi gerektiğini düşünülecek bir konu hakkında yazacağım.

Blog takip edenler bilir ki bizim bu kitap blogları arasında ki çok önemli bir blog olan VampirellanınGüncesi nin sahibesi aynı zamanda çok başarılı bir çevirmen. Yine çevirmiş olduğu DEX Yayınevi ne ait olan Veliaht Prenses - Kierra Cass romanın baskılarında maalesef kendi adı yerine başka bir çevirmenin adını yazmışlar. Bence bu DEX gibi önemli bir yayınevinin yapmaması gereken önemli bir hata. Bence bir kitaptaki en önemli faktör yazarlardan sonra çevirmenlerdir ki burada görünüyor ki maalesef DEX bunu unutmuş.

İşte hata:


Açıkçası ben bunu DEX gibi büyük bir yayınevinin en yakın zamanda düzeltip sevgili Vampirella nın hakkını vereceklerine kalben inanıyorum ve ona da buradan sonsuz desteklerimin arkasında olduğunu belirtiyorum.
Eğer olayı birinci elden duymak istiyorsanız TIKLAYIN !




Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...