29 Kasım 2015 Pazar

Kitap Tanıtım || Konuş Benimle - Laurie Halse Anderson

Evet arkadaşlar TÜYAP ın bitmesiyle GO! Kitap hiç boş durmadan şahane olacağını düşündüğüm bir kitapla karşımıza çıkıyor. Aslında eski bir kitap ve hatta filmi çok önceden çekildi. Kitabın konusu zaten ilginç artı olarak bir de en sevdiğim bayan oyunculardan biri olan Kiristen Stewart daha 14 yaşındayken bu filmin baş rolü canlandırdığını görünce kitaba baya bir heyecan yükledim içimde :):):) Gelsin tanıtım:



Yazar: Lauren Halse Anderson
Orijinal Adı: Speak
Tür: Gerçekçi Kurgu, Genç-Yetişkin

Sayfa Sayısı: 304
Baskı Yılı: 2015
Çeviri: Duygu Yücel
Yayınevi: GO! Kitap



Konuşmak gittikçe zorlaşıyordu. Boğazım sürekli acıyor, dudaklarım kuruyordu. Geceleri uyurken çenemi o kadar sıkıyordum ki sabahları başım ağrıyordu… Ne zaman annemle, babamla ya da öğretmenlerden biriyle konuşmaya çalışsam ya kekeliyor ya da donup kalıyordum. Sorunum neydi benim?

Melinda Sordino’nun bir sırrı var. Ama sırrını paylaşabileceği kimsesi yok. Bütün arkadaşları, hatta tanımadığı insanlar bile ondan nefret ediyor. Ve günden güne içine kapanan Melinda, çareyi susmakta buluyor. Yalnızlaştıkça susuyor, sustukça yalnızlaşıyor. Ta ki O ŞEY’den kaçıp saklanamayacağını, O GECE’yi unutamayacağını anlayana dek…



Yorumlar gelsin.....




Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...