1 Ocak 2017 Pazar

Duyuru || Ufak Bir Değişiklik

Sevgili okurlarım, belki sizler için küçük ama benim için gayet büyük bir değişiklik yapmaya karar verdim:

Malum takip edenler bilir ben kitap incelemelerimde aşşşııırrııı spoiler verir ve hatta yorumlamalarımda her konuya değindiğim için neredeyse kitabın özetini çıkarırım. Bu konuda bir değişiklik yapmaya karar verdim ki zaten çoğu kitap blogu sahibi de bunu zaten yapıyor. Olay şu: Yine deli gibi ayrıntıyla yorum yapacağım ama kitabı önceden okumamış olup, spoi sevmeyen arkadaşlarımız da incelemelerimi okuyabilsin diye yazımı spoisiz yazıp, spoiler vereceğim yerlerde -Dikkat! Spoiler içerir! diye belirtip, bittiğinde de Spoi sonu yazacağım. Yani bu sayede yazılarımda spoiler vermediğim kısımları, kitabı okumayanlar için ayırmış olacağım. Evet belki başta biraz zorlanırım ama olsun, incelemelerimin evrensel olmasına değer :):):)

İkinci bir değişiklik ise arkadaşlar kitapları yorumladıktan sonra 5 üzerinden bir puanlama yapıyorum. Ama bu bana tam olarak adil bir puanlama olarak gelmiyor. Çünkü iyi bulduğum bir kitabın hakkı 5 ise çok çok iyi bulduğum bir kitaba da 5 vermek içimden gelmiyor. Ee bu durumda 4.3 gibi saçma puanlamalar da yapmak istemiyorum -o da çok ayrıntılı olur-. Ben de düşündüm taşındım ve puan skalamı genişleteyim, böylece adil bir dövüş olur dedim. Kısacası artık kitapları 10 üzerinden puanlayacağım ve buradan yazarları uyarayım: 10 puan almak öyle kolay olmayacak ;););)

Evet yapmak istediğim değişiklikler bunlardı ama hazır konusu açılmışken: Bana önermek istediğiniz bir fikir, değişiklik varsa yorumlara yazmayı unutmayın :):):):)



Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!



2 yorum:

  1. Çok güzel bir uygulamaya gidiyorsun canım :)
    Kitap yorumlarını bekliyor olacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tam gaz devam:))

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...