15 Haziran 2015 Pazartesi

KKK || Bir Kitaptaki Kız Karakterin Karakteri

Evet kızlar bir KKK (Kitap Kızları Kulübü) toplantısında daha bir aradayız:)Bu sefer size aşağıda bazı seçenekler vereceğim ve sizler de ona göre -veya isterseniz kendinizde bir şeyler ekleyebilirsiniz- bir kitaptaki ana kızın karakteri nasıl olmalıdır bunu belirleyeceğiz:)İşte seçenekler:

  1. Popüler
  2. Sıradan
  3. Herkes tarafından görmezden gelinen
  4. Tembel
  5. Başarılı
  6. Korkak
  7. Cesur
  8. Komik
  9. Agresif
  10. Sorumluluk sahibi
  11. Pervasız
  12. Duygusal
  13. Güçlü
  14. Akıllı
  15. Saf
  16. İyi
  17. Uyanık 
  18. Müzisyen
  19. Ressam
  20. Kitap kurdu
  21. Kıyafet hastası
  22. Erkek gibi
  23. Havalı
  24. Kibirli
  25. Parti kızı
  26. Şıpsevdi
  27. Sakar
  28. Atletik
  29. İnek
  30. Özgüvenli 
Bunlar dışında dediğim gibi eklemek istediğiniz varsa da kendiniz söyleyin ve cevapları merak ediyorum:):)





Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

1 yorum:

  1. bence benim başrol kızım 1-7-8-17-21-23-30 maddeleri gibi olmalı.Yani güçsüz saf bir karekter olamalı.

    YanıtlaSil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...