23 Mayıs 2015 Cumartesi

KKK (Kitap Kızları Klübü)

Benim gibi hem okumayı seven hem de onlarla ilgili şeyler konuşmayı seven bu blogun takipçileri olan kızlarla ilgili olan bu klübe hoşgeldiniz.
Klübe katılma şartı: Kitap okumayı sevmek veya ilgili olmak ve kız olmak:)
Ayrıca bir de şöyle bir durum söz konusu bu kulüpte paylaştıklarıma yorumlardan kendinize özgün ne isterseniz yorumlarla konuşabiliriz ayrıca tartışmalar yaparız.Seçenek çok:):):)
Hatta isterseniz anonim kullanıcılar kendilerine bir kod ad bulup yorumlarının sonuna yorumlarının sonuna o adı yazar ve böylece kimin ne dediğini bilebiliriz.!!!!Ama isim çalmak yok uyarıyorum!!!!
Bu arada eğer açılmasını istediğiniz bir konu varsa yorumlarda belirtin ki açalım veya dikkate alalım.
Eminim bu kulüpte çok eğlenicez ben size deyiverem:):):):)

Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...