11 Haziran 2015 Perşembe

Mim || Hangi Ülkede Yaşamak İsterdim?

Arkadaşlar blogumda ilk defa yapacak olduğum bu mim olayını resmen başlatıyorum:)
Başlıktan da anlaşılacağı üzere eğer güzel ülkemiz dışında bir yerde doğup büyüme şansım olsaydı nerede yaşardım? diye bir soru geldi aklıma.İşte cevabı ve nedeni:
Ben kesinlikle Norveç i seçerdim.İskandinav severliğim (özellikle de İskoç Muhafız Alayı Serisi de buna örnek:)) ve soğuğa karşı olan ilgim bu beyaz ülkeyi bana çok sevdiriyor.Ayrıca Norveç de huzurlu bir ülke olduğundan, kitap okumak da daha zevkli olabilirdi:):):)

Bu soruyu blog konusunda model aldığım; sevgili Kitap Tutkusu nasıl cevap verirdi diye merak ettiğim için ben de onu mimliyorum:):):)

Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. iyiymiş:) Ben Amerika da yaşamak isterdim baya hayalim orası:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıklı bir seçim.Malum dünyadaki tüm fantastik yaratıklar hep Amerika da yaşıyor:)

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...