19 Haziran 2015 Cuma

Reklam/Öneri || Minik Not Defterleri

Benim çok sevdiğim bir şeyde kesinlikle defterlerdir ve bu yazımı bununla ilgili yazacağım.Daha doğrusu ürün tanıtımı yapacağım:)D&R da satışı yapılan çok tatlı ve ucuz olan not defterleri var.Fiyatı 1.95 ve boyları ve kalınlıkları da ideal.Ben şahsen öneririm ve defterin üstünde yazan yazı da çok hoş ve ayırt edici bir özellik.Üstünde "yazmak için bir milyon neden" yazıyor:)İşte benimkiler:





Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Ya aynı ben ;) Ben de defterlere bayılırım hatta bir ton defterim var fakat bugüne kadar hiç defter bitiremedim :'( Başlıyorum ama sonu gelmiyor :D Bu arada blogunun renkleri çok tatlı olmuş. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen galiba biz sadece beğendiğimiz için alıyoruz:) yazmak için değil:)

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...