11 Haziran 2015 Perşembe

Yazar Tanıtımı || Sarah Jio

Benim şahsen ok sevdiğim ve tatlı bulduğum bir yazar olan Sarah Jio yu dilerseniz biraz daha iyi tanıyalım:
18 Şubat 1978 doğumlu olan ünlü yazar Sarah Jio kitapları gibi kendisi de çok güzel bir bayan. Daha küçük yaşta yazarlığa merak saran ve kısa hikayeler yazan Sarah Jio büyüdüğünde mükemmel bir yazar olma yolunda gidiyordu.
Birçok romana imza atan ve özellikle romantik aşk romanları ile tanınan ünlü yazar en büyük patlamasını Mart Menekşeleri isimli romanı ile yaptı. Amerika’da en çok satanlar listesinde yer alan ve birçok dile çevrilerek farklı ülkelerde de çok satan roman sayesinde büyük üne kavuştu.

Kitapları: 


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. sarah jio çok sevdiğim bir yazar :)
    Blogunu takipteyim canım bloguma beklerim.

    https://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...