1 Temmuz 2015 Çarşamba

Kitap Tanıtım/Yorum || Opal (Lux # 3) - Jennifer L. Armentrout

Heyecanla okuduğum bu güzel serinin 3. kitabıyla karşınızdayım:)Genel bilgiler:




Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon'a
direnmekten vazgeçtim çünkü, off.... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemon'ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son
günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı.
Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki şey ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa
uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka
biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne
yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç
bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi,
Obsidiyen ve Oniks'ten sonra Opal ile ısınmaya devam ediyor!

Yorumum:



Ben bu kitabı sabırsızlıkla alıp, okumaya başladım ve dürüst olmak gerekirse yazar beklentilerimi karşıladı.Blake adlı saçma sapan yaratığın bunlara yine oyun oynaması bu sefer beni de şaşırttı.Şimdi düşünüyorum: acaba her şey oyun muydu, yoksa bizim Kat ten gerçekten hoşlandı mı?
Neyse olaylar çok iyiydi ve açıkçası Dee nin bu kötü ve soğuk tavırları beni de rahatsız etmedi değil, ama anlaşılabilir bir durum çünkü Adam ını kaybetti.Ve bence bir sonra ki kitapta Kat kurtulursa kesin boynuna atlat ve barışır :) Artı olarak kitabın sonu hüzünlü ve kaliteliydi herkes kurtuldu ama Kat maalesef Daidalos un elinde kaldı: veDaemon (bu arada Daemon da baya komik ve aşk adamı oldu çıktı başımıza helal olsun:) ) hiç eklenmeyen bir şey yapıp: Kat seni seviyorum hep sevdim ve hep sevicem, gibi şeyler söyledi ve açıkçası beni çok aşırı duygulandırdı.AFERİN Daemon diyorum.
Daemon un ikizi Dawson aşkı için ölebilecek kapasite de iyi biri ve okuyucuya onu sevdirmeyi başarmış yazar bence :) Sonunda Beth ine kavuştu ama dediğim gibi Kat gitti.Valla sonraki kitap hakkında bir şey diyemem ama tahminimce feci olaylı olacak:)



Puanım







Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...