2 Temmuz 2015 Perşembe

MİM || 5N+1K

Arkadaşlar ilk Mim denemem pek de başarılı olmamıştı, kendimi de tatmin edememiştim.Ama bu sefer dersime iyice çalıştım ve yeni bir Mim le karşınıza geçiyorum ;))))

1- Okurken hangi içeceği içmeyi tercih edersin?
=Genelde bir şey içmem ama tercihen sıcak çikolata :D

2-Favori okuma mekanın neresidir?
=Çalışma masam.

3-Kitap okumak çok gereksiz, diyen biri hakkında ne düşünürsün?
=Çok cahilsin keşke ölsen. (Tabii mecaz anlamda)


4-Kitaplarını genelde nereden alırsın?
=Valla genelde nerede görürsem bir bakınır, almaya çalışırım bir şeyler.Ama genelde D&R ın mağazasından alıyorum :)

5-Roman dışında en çok okuduğun şey nedir?
=Ders kitapları :P :D



6-Favori dizi karakterin kimdir?
=Çok var ama şu anki ruh halime göre Teen Wolf daki Lydia.Çok hoş ve şeker bir karakter :)



7-Bir roman yazsan en çok neyi kendine konu edinmek istersin?
=Tarihi bir fantastik roman yazardım;) İki sevdiğim tür bir arada :D:D:D=)

8-Bir kitabın filmini çekecekler ve filmi çekilecek olan kitabı sen seçeceksin.Hangi kitabı seçersin?
=Ben fantastik kitapların bu kadar çok filme uyarlandığı bir dönemde filme uyarlanmayacak bir fantastik film düşünemiyorum:)O nedenle bu hakkımı tarihi aşk romanlarına adanması gerektiğini düşünüp, yılların tarihi aşk romanı olan Düşler Krallığı romanını seçerdim...

9-Bir yazarla tanışma fırsatın olsaydı, bu hangi yazar olurdu?
=Fantastik türünün babası olduğunu düşündüğüm için J. R. R. Tolkien olurdu elbette;)

10-Çok hevesle okuyup hayal kırıklığına uğradığın bir kitap?
=Çok aşırı hayal kırıklığına uğradığım söylenemez ama yine de Scott karakterinin ölümünden dolayı, Hush Hush Serisi nin son kitabı olan Final (Finale) kitabı..



Evett soru cevaplarımız bu kadar ben de elbette harika bir blog sahibi olan Rüzgardan Notlar 'ı , fikirlerine saygı duyduğum Kitap Tutkusu 'nu ve Kütüphanemden Kitap Manzaralar 'nı ve ayrıca yapmak isteyen herkesi mimliyorum :):):)




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

1 yorum:

  1. ahh çok cahilsin keşke ölsen iyiimiş

    YanıtlaSil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...