26 Temmuz 2015 Pazar

Ondan Bundan || Twilight Oyuncuları Şu anda Nasıllar?

Şahsen benim de aşırı sevdiğim ve milyonların gönüllerinde hala yerini koruyan Alacakaranlık efsanesi filmlerinde ki oyuncularının da dönüm noktaları oldu denebilir.Bakalım filmden bu yana ne kadar değişmişler ????

Bella Swan - Kristen Stewart:



Edward Cullen - Robert Pattinson:


Jacob Black - Taylor Lautner:


Renesmee Cullen - Mackenzie Foy:






Alice Cullen - Ashley Greene:


Jasper Hale - Jackson Rathbone:


Rosalie Hale - Nikki Reed:


Emmett Cullen - Kellan Lutz:


Carlisle Cullen - Peter Facinelli:


Esme Cullen - Elizabeth Reaser:







Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Kellan Lutz favorim. Küçük Renesmee'de harika bir genç kız olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ben de Kellan Lutz tarafından baya bir etkilenmiş durumdayım :) Neden acaba :D

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...