5 Ağustos 2015 Çarşamba

Duyuru || Büyük Değişim / Üzücü Bir Haber

Arkadaşlar bildiğiniz gibi sürekli blog tasarımında değişiklikler yapıyordum çünkü beni tatmin etmeyen bir şeyler vardı ve sorunu sonunda buldum.Blogun adresini seviyodum ama adı bana soğuktu.Ve işte blogu adını artık "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" koydum ve umarım sizlerde beğenirsiniz.Ben bu adın ve blogun uzun süreli yeni tasarımını beğendiğinizi umuyorum.
Not: Burada ki Bir Hayalperest benim sonu gelmeyen hayallerimi temsil ediyor:)

Bu arada bir haberim daha var ve bu biraz moral bozabilir.Arkadaşlar malum ben bu sene 12. sınıf öğrencisiyim ve artık sadece bu senecik YGS-LYS sınavlarımdan dolayı blogla ilgilenme seviyem azalacak.Hiç girmicem değil ama kitaplarım ve bloguma ara vereceğim.Umarım beni anlıyorsunuzdur anlayışınız için teşekkür ederim şimdiden:)





Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...