6 Eylül 2015 Pazar

Yazar Tanıtımı || John Green

Çok kitabını okumadığım ama sevdiğim bir yazar olan John Green bu yazımdaki onur konuğumuz:) Hakkında az da olsa bilgi edinelim bakalım :)






24 Ağustos 1977 yılında doğmuştur. Aynı zamanda blog yazarlığı ve eğitici video yapmaktadır. Eşi ve iki çocuğu ile birlikte Indianapolis'te yaşıyor. John Green New York Times bestseller'ı olmuş dört kitabın yazarıdır. Michael L. Printz Ödülü, Michael L. Printz Onur Ödülü ile Edgar Ödülü kazanmış, iki kez L.A Times Kitap Ödülü finalisti olmuştur. Ayrıca kardeşi Hank'le birlikte tüm dünyada üç yüz milyondan fazla izlenmiş bir video serisi olan Vlogbrothers'ın yaratıcısıdır. John eşi ve iki çocuğuyla birlikte Indianapolis'te yaşamaktadır. 

Kitapları:


İletişim için veya ilgilenenler için yazarın web sitesinin adresine tıklayarak gidebilirsiniz: 
Ayrıca Twitter hesabındaki kullanıcı ismi: realjohngreen (gitmek için tıklamanız yeterli)

Evett bu yazıda konuğumuz John Green di kendisine bu kadar popüler olacak kadar güzel kitaplar yazdığı için teşekkürlerimizi sunuyoruz....





Bugün de hayatında bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


2 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu takibe aldım . Bana da takibe beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim elbette takip ederim

    YanıtlaSil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...