13 Nisan 2016 Çarşamba

Duyuru || Blog Artık Facebook da :):)

Arkadaşlar sınavdan dolayı uzunnnnn süredir yoktum biliyorum ama dayanamayıp kısa bir mola verdim ve canım blogumun şöyle bir tozunu sileyim dedim :):)
Malum blog işlerinde Facebook gayet işe yarayan bir araç ve ben de dedim ki o zaman Bir Hayalperestin Kütüphanesi nin neyi eksik, ben de bir hesap açayım ve sevgili takipçilerimle oradan da bağlantı kurabileyim. (Tabi bu kadar gaza gelmeden yaşadım bunları:D:D:D )
İşte blogun resmi Facebook hesabı takip etmeyi ihmal etmeyin :):):):):):):):)






Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...