30 Aralık 2016 Cuma

Ondan Bundan || 2016 Yılında Okuduğum En İyi 5 Kitap

Eveetttt bir yılı daha arkamızda bırakıp, yeni bir 365' e hazırlanıyoruz. Yeni kitaplar alıp, yeni kitaplar okuduğumuz bol kitaplı ve bol bol barış bulunduran huzurlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle hemen yazıma başlıyorum:




Bu yıl listemi en azından zamanında yayınlayabildiğim için .çok mutluyum. (Bu arada çerçeveye yazdığım yazı yanlış olmuş şu an fark ediyorum yaa ingilizceyi katlederek bitiriyorum yılımı :) )
Hemen listemdeki kitaplar hakkında kısaca görüş belirteyim:


(sıralama önemli değildir!!)

1. Son Söz Aşkın - Julia Quinn
 Evet Julia Quinn zaten sürekli adını duyduğum ve merak ettiğim bir yazardı ama hiç kitabını okumamıştım. Ki Son Söz Aşk kitabını elime alıp, arkasını okuyup aşık olana kadar. Arkadaşlar en kısa zamanda zaten yorumunu da yayınlicam ama siz beni beklemeden de direkt bulduğunuz yerde alın, okuyun bu kitabı. Beğenme garantisi benden ;)



2. İşgalci - Melissa Landers
Zaten ilk kitabı olan Yabancı yı yorumlayıp, çok beğendiğimi ifade etmiştim. Ama yazar kesinlikle beni bu devam kitabında da şaşırtmayıp kendine hayran bıraktı diyebilirim. Kurgudaki başarısını ikiye katlayıp, işin içine gizem de getirmiş bu kitapta benden söylemesi ;)



3. İskoçyalı' nın Kollarında
Adından da anlaşıldığı üzere benim tarihi aşk kurgularında en sevdiğim millet olan canım İskoçlardan bir kitap daha... Zaten yüksek bir beklentiyle okumaya başlamıştım ama beklenti bu kadar mı karşılanır. Kesinlikle en çok güldüğüm tarihi aşklardan hatta direk romanlardan biri. Bu kitabın ana erkek karakteri bana azıcık, miniminnacık soğuk gelsede, ana karakter olan Mairin ve yaz karakterler kesinlikle bunu telafi etmede oldukça başarılı. Daha hala okuyamamış olsam da serinin diğer kitaplarını bile öneririm o kadar yani ;)





4. Tatlı Cazibe
Açıkçası bu kitabı bu listeye almakta kararsız kalmış olabilirim biraz. Çünkü her ne kadar dünyanın en ilginç erkek karakterlerinden biri olsa ve kitabın kurgusu da aşırı marjinal olsa daaa kitapta sıkıldığım yerlerde oldu maalesef :( Ama belki de seriyi artık neredeyse ezberleme noktasında olduğum bir dönemde okuduğum için sorunun kaynağı ben de olabilir  'o'. Ama sonuç olarak anormal derecede kendini sevdirebilen Kaidan Rowe un iç dünyasına herkes bir kere göz atmalıdır diyorum :))




5. Kalp Hırsızı - Virginia Henley
 Ben sırf bu kitapla ilgili düşüncelerimden bir kitap yaparım. beklide diyorsunuz ki ya abartma ama hayırrrr. Bu kitap hem içinde çok aşırı sevdiğim bir serinin de ana karakterlerinden olan Robert Bruce (İskoç Muhafız Alayı - Monica McCarty hatırladınız mı?) 'u ana karakter olarak barındırıyor hem de mistik olaylarla dikkatimizi iki kat çekiyor. Ana karakterlerin sevimli halleri, entrikalar, bir yandan da süregelen savaş her şeyiyle bir bütün olarak hayranlık uyandırıcıydı. Öyle ki kitabın başında bile sıkılmadım (ki normalde tarihi aşkın başını sıkıcı bulurum) .Yani demem o ki siz bu kitabı da muhakkak okuyun o kadar :)





Evettt benim kısaca favori kitaplarımı yorumlamam bu kadardı, şimdi herkes yorumlara kendi favori kitaplarını yazsın bakiim :))





Bu yıl da hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...