22 Mart 2017 Çarşamba

Fantastik Karakterler Savaşı || Kötü Çocuklar Kapışması - 2. Round




Herkese Merhabalar :)) Bugün sizlere bir süre önce yapmış olduğum Kötü Çocukları Kapışmaları nın sonuçları ve 2. Round u ile geldim.
İlk rounda katılan ve destekleyen herkeslere çok teşekkür ederim ve umarım bu roundda da aynı ilgi ve desteği hatta belki daha fazlasını görürüz :) 

Şimdi hadi bakalım ilk kapışmadan kimler sağ çıkmış:





Edward Cullen  %59 - %41 Jacob Black
Patch Cipriano  %81 - %19 Scott Parnell
Stefan Salvatore  %27 - %73  Damon Salvatore
Noah Shaw  %31 - %69  Jace Wayland
Christian Ozera  %36 - %64  Dimitri Belikov
Harry Potter  %54 -  Ron Weasley  %36 -  Cedric Diggory  %10
Cam Briel  %45 - %55  Daniel Grigori 
Gale Hawtorne  %18 -  Peeta Mellark   %36 -  Finnick Odair  %46
Daemon Black  %68 - %32  Mark Blackthorn
Kaidan Rowe  %72 - %28  Jared Howe
Tobias Eaton 'Dört'  %81 - %19  Ethan Wate
William Herondale  %59 - %41  Jem Carstairs
Minho  %32 - %68  Thomas
Percy Jackson  %64 - %36  John Smith '4 Numara'


Evett, sonuçlar bunlar arkadaşlar. açıkçası aralarında beklemediğim isimler de elenmiş. Yine aynı şekilde beklemediğim oranlarda  kazananlar olmuş. Bilmiyorum ama gidenlere üzüldüm sanki yaa:(( Sonuçta hepsi benim bebeğim, ayırım yapamıyorum :D

Evet şimdiki kapışma da kimin kiminle kapışacağını belirlemek için adil bir yol olsun diye listeyi kura ile belirledim ve şimdi hazırsanız, ikinci round da, finale doğru kimlerin sağ çıkacağını hep birlikte belirleyelim :)) Bunun için aşağıdaki Kötü Çocuk Savaşları - 2. Round yazan yazıya tıklamanız yeterli...
Şunu da belirteyim ben soruları oluştururken neredeyse kalp krizi geçiriyordum :)) Size kolay gelsin çok zorlanacaksınız :))


! Şans Haraçlarımızla Olsun !
- ve -
... 1.Geleneksel Kötü Çocuklar Kapışması' nın 2. Roundu BAŞLASIN...






NOT: Etkinlikten herkesleri haberdar etmeyi ve yorumlara sizce kimin kazanacağını yazmayı ihmal etmeyin :))









Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!




12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. waoowww artık süper olma hızında kendini aştın deep. Çok teşekkür ederim bir tanesin :*

      Sil
  2. bugünlerde bahardan bloglar boşaldı azcık gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ben bile fazla giremiyorum bu aralar :))

      Sil
  3. Oylamayı hemen yaptım ve birinci rounddansa bunda daha çok zorlandım.^^ :D Hemen arkadaşlarıma duyurusunu yapacağım.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet artık gerçekten de ki kazanacak tahmin edemiyorum ben:))

      Sil
  4. Katıldımm ^.^ Seçerken zorlandım doğrusu, senin de dediğin gibi seçtiklerim kazanırsa elenlenlere üzüleceğim. :D Bakalım kim kazanacak merak ediyorum. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki katıldın :)) Aynen ben de çok merak ediyorum *o*

      Sil
  5. Sonuçları acayip merak ediyorum, kim kazanacak bakalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende de aynı merak bakalım nasıl olacak :))

      Sil
  6. Katıldım sonucunu çok merak ediyorum bazılarını gözüm kapalı seçtim tabii ama zorlanmadıklarım da olmadı değil hani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııımm ellerinize sağlık:)) Ne sonuç çıkacak acabaa:))

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...